فروشگاه مجازی هایپر هیرو

فروشگاه اینترنتی هایپر هیرو در راستای تسهیل امر خرید اینترنتی و خرید تلفنی برای تمامی شهروندان و در جهت کاهش سفرهای درون شهری و در نهایت کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهر در سال 1401 شروع به فعالیت نمود. فروشگاه مجازی هایپر هیرو  توانست با خدمات رسانی سریع و همچنین ارائه تنوع بالایی از بارکدهای کالایی در مدت زمان کوتاهی جایگاه ویژه ای در میان شهروندان در زمینه فروش اینترنتی به دست آورد. 

معرفی هایپر هیرو

بدون تردید مدیریت کارآمد شهری، پیش شرط اساسی هرگونه موفقیت در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای جهت افزایش رفاه شهروندان در مناطق شهری بخصوص کلان‌شهر کرمانشاه  می‌باشد.
از جمله ساز و کارهایی که در کارآمدی مدیریت کلان‌شهر کرمانشاه تاثیر غیر قابل انکاری دارد ایجاد و توسعه نظام‌های توزیع مدرن و متمرکز در قالب فروشگاه‌ می‌باشد. این گروه از مراکز توزیع مدرن دارای فواید گسترده‌ اقتصادی و اجتماعی می‌باشند که از آن جمله می‌توان به مواردی ذیل اشاره نمود:

  • کاهش هزینه‌های توزیع
  • ارائه کالا با قیمت مناسب
  • دقت بیشتر در کنترل کیفیت
  • کاهش هزینه‌های تردد درون‌شهری
  • صرفه‌جویی در زمان خرید شهروندان
  • کاهش حجم ترافیک
  • کاهش آلودگی‌های محیط زیست
  • سهولت نظارت بر عملکرد بخش خرده‌فروشی

سال تاسیس شرکت خدماتی کالای هایپر هیرو: 1401

  • اولین فروشگاه: هایپر هیرو میدان فردوسی مجتمع مگامال
  • موضوع فعالیت: ارائه و تأمین خدمات کالا و مایحتاج شهروندان
  • حوزه فعالیت: کرمانشاه (محدویتی برای فعالیت در سایر شهر‌ها و خارج از کشور وجود ندارد.)

ماموریت هایپر هیرو

  • عرضه کالا و خدمات مورد نیاز شهروندان با قیمت مناسب و کیفیت بالا.
  • ایجاد امکان دسترسی شهروندان به انواع کالا و خدمات مورد نیاز، در مکان و زمان مطلوب مشتریان.
  • پیشتازی در کیفیت و عرضه متمرکز انواع کالاها و خدمات .
  • بکارگیری روش‌های پیشرفته فروشگاهی از جمله کارت‌های اعتباری، فروش‌الکترونیکی.
  • ایجاد محیط مطلوب و توام با آرامش برای مراجعین و رعایت شأن و احترام آنان.

اهداف هایپر هیرو 

  • کمک به تثبیت قیمت کالاهای عمومی
  • کاهش سفرهای درون شهری
  • حذف واسطه‌های متعدد میان تولیدکننده و مصرف‌کننده کاهش هزینه مبادلات
  • توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد کردن کالاهای تولید داخل
  • کمک به جلوگیری از توسعه بی‌رویه واحدهای تجاری شهر